Ursäkt xD

Hej hej! Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag kom på 4 rätt bra ursäkter!

Ursäkt nr 1: blogg.se trasslade imorse/förmiddags.

Ursäkt nr 2: Jag har ont i huvudet.

Ursäkt nr 3: Min syrras kompis från irland är hemma hos mig och hon älskar sims men hon har inte det hemma hos sig så hon kan inte spela det hemma! Så hon vill spela det hemma hos oss hela tiden. xD

Ursäkt nr 4: Min kompis sov över igår till idag!

Hoppas att ni tyckera att mina Ursäkter är tillräckligt bra xD
Igår va jag inte inne på stardoll överhuvud taget! Så jag är lite efter just nu...^^ Men genom andra stardollbloggar vet jag te.x att det är rea på smyckes affären HEIDI KLUM och att det finns nya hårfärger på Dorée... Ni borde kolla in det! Inget för mig eftersom jag inte är superstar! 

Lite lamt inlägg med ändå xD


Kommentarer

http://buslisa.blogg.se/testbloggen/images/2010/kommentera_76429289.jpg"
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0