God morgon!

Nu har jag precis vaknat. Klockan är 09.06 på söndagmorgon. Lite för tidigt för min smak! 
 Vädret är lite grått och halvmulet här.
Undra vad jag ska göra idag?...  Hoppas att det är något kul! Jag tror att jag ska åka till stallet.
Och så måste jag börja på ett dumt skolarbete som ska vara klart efter påsklovet!
Men det jag egentligen skulle skriva är att jag ska ha en till frågestund! På förra frågestunden kunde man inte kommentera så jag drar igång en ny! så här kommer dendär skylt sak grejjset!

Ni får fråga vad som hälst förutom bild (för det fick ni på förra) Jag svarar på allt och frågestunden avslutas på
tisdag/onsdag!


Kommentarer

http://buslisa.blogg.se/testbloggen/images/2010/kommentera_76429289.jpg"
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0