Gjort en extream makeover!

 

hejhej! som ni ser på bilden här över har jag bytt lite grejer t.ex. håret munnen med mera. jag funderar på att ha kvar det men jag tror att jag tröttnar på det snart och byter tillbaka. jag fick bara lite lust att göra om mig. ohh det är så jobbigt för jag fick 3 månaders superstar av min mamma i födelsedagspresent men nu är det bara 19 dagar kvar. *suck*  man får passa på att köpa så mycket som möjligt nu.  men föresten vad tycker ni om min nya stil? tycker ni att den är finare eller fulare en den andra, tycker ni att jag passar bättre i den andra? ni får säga vad ni vill, jag tål kritik! <3 är det något annat ni vill säga eller fråga är det bara att komentera! jag älskar kommenterer. <3 

                                              


Kommentarer
Postat av: simone

hejsan i lingonskogen johanna! jag tycker själv att den gamla frissan och stilen var snyggare men den nya är okså jättefin. men du är ju faktist alltid jättefin. <3

2009-11-10 @ 19:02:29
Postat av: doris_katt

jag gillar den nya bättre men den frisyren på den gamla är finare men båda är fina:)

2009-11-11 @ 18:46:23
Postat av: Pettzgirl

Din medoll är jättefin!

2009-11-19 @ 08:49:59
URL: http://pettzgirl.blogg.se/
Postat av: johanna

tack allihopa!

2009-11-22 @ 14:26:54
Postat av: Steffy (har stardollblogg)

din första medoll var JÄTTESNYGG!!!

2009-11-28 @ 22:47:30
URL: http://bysteffy.blogg.se/

http://buslisa.blogg.se/testbloggen/images/2010/kommentera_76429289.jpg"
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0